Autoroller 2.3 150Hp MultiJet Euro6

  • Effekt
  • FAQ

Effekt

Målt original

151

BSR

182

+ 31 HK

Dreiemoment

Målt original

383

BSR

435

+ 52 NM

Effektdiagram

Aksellerasjon
Intervall
Gir
Målt original
BSR
%
60-100km/h
4
*
*
32%
70-120km/h
5
*
*
31%

Gj.snittlig effektøkning 1600-4200rpm: 23.3Hp 18.3%

Testet på lignende bilmodell med samme motor.

Tuningkitet passer alle drivverk typer med mindre annet står oppgitt (f.eks 2WD, 4WD, man, aut, multitronic, DSG). Softwaret blir unikt tilpasset for hvert drivverk.

For biler med F1AE3481D motor.

Når du kjøper et BSR PPC tuningkit har du valget om å kjøpe med selve PPC-enheten eller bruke en låneenhet. Fordelen av å kjøpe med PPC-enheten er at du har muligheten til å tilbakestille bilen til originalstand og at du alltid vil ha tilgang til oppdatert programvare. Dersom merkeforhandler oppdaterer bilen din med siste programvare, kan du koble til PPC-enheten til bilen igjen og få ny tuningfil av BSR. Denne vil da være basert på den oppdaterte programvaren du har fått installert av merkeforhandler, du vil vil altså ikke miste de oppdateringene som merkeforhandler har lagt inn. Dersom en allerede eier en PPC-enhet kan du ta denne med deg til din nye bil. Da betaler du kun for programvaren til den nye bilen. Dette gjøres enkelt via din egen kundeside hos oss. Den gamle bilen må permanent tilbakestilles til original før dette er mulig.
Om du fremdeles har nybilgaranti, vil du ved kjøp av tuning få med en ekstra garanti av BSR som varer ett år om gangen. Garantien kan utvides i inntil 4 år eller 100000km. Les mer om motor- og drivverksgaranti her 
BSR har utvidet ekspertise og erfaring i arbeid med optimering av HK og NM, så det er ingen risiko for mangelfull effekt eller varighet på motor, drivverk eller clutch. Det er og avgjørende at dreiemomentet er redusert i kritiske områder, for eksempel ved girskift. Det er derfor BSRs tuningkit have tilpasset grenser på hvert enkelt gir. Vårt software er skreddersydd til hvert enkelt drivverk, 2WD, 4WD, manuell, automat, DSG, etc.
Ved å bruke de ekstra kreftene ved behov, og fremdeles nyte godt av det ekstra dreiemomentet, vil du med BSR tuning kunne redusere gjennomsnittsforbruket med noen prosent, sammenliknet med original.
Alt som gjøres med bilen logges og kan spores. Normalt sett er det ikke synlig med mindre man leiter etter det. Vi anbefaler derimot ikke at en holder skjult at bilen er tunet.

Du kan dessverre ikke tune flere biler med samme ppc. Du kan ha en tuning pr ppc.
Derimot kan en nullstille ppc'en ved å tilbakestille bilen til originalt. For så å kjøpe ny software til en annen bil.
På denne måten sparer du prisen av selve ppc-enheten. (veil 2000,-)

Kjøp

Velg PPC alternativ:

2.000,-

Obs! Prisen senkes med %s om du velger bort PPC-enheten. Klikk på PPC-bildet under for å lese mer om Basic-tuning

0,- Returneres

Om du velger bort PPC enheten, blir tuningen utført med en låne-PPC som blir tilsendt midlertidlig. Denne PPC enheten må være returnert og i BSR's hende seinest innen 10 dager og i samme stand som du mottok den. Du betaler for både PPC (2 000,-) og BSR Performance Software (4 800,-), og når PPC enheten er returnert, vil du få tilbakebetalt 2 000,-. Fraktkostnader og BSR Tuning garanti er ikke inkludert i prisen.

Bytt bil

Dersom du allerede har PPC

Those of you who already own a PPC 3 device can transfer it over to another car, and only pay for the software of the new tuning kit. This is a very economical option if you, for example, sell your car and want your new car tuned. You make the transfer yourself, quickly and easily, directly on our homepage via your own login site. As soon as the transfer is complete, the support for your old car is canceled.

Tuningkitet inneholder:

BSR Performance Software
BSR Badge
Lukk
Lukk