Nye tuningkit

Seat
Mercedes
Fiat
Audi
Volkswagen
Skoda
Volkswagen
Skoda
Volkswagen
Skoda
BMW

Tuningresultat:

223HP

442NM

Effektdiagram:

Mer info
Volkswagen
BMW
Skoda
Audi
Volkswagen
Volvo
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
BMW
Volkswagen
BMW

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

192HP

401NM

Effektdiagram:

Mer info
Volkswagen
Skoda
Kia
Audi
Honda
Volvo
Porsche
Volkswagen
Mercedes
Volvo
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
Seat
Volvo
Volkswagen
BMW

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

381HP

558NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

381HP

558NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info

Tuningresultat:

371HP

523NM

Effektdiagram:

Mer info
Volvo

Tuningresultat:

236HP

360NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

Fra 3000rpm og oppover, er denne bilen slapp og kjedelig med originalt program. Det føles som om bilen mister krefter og nøler hele veien opp til turtallsperren. Med BSR Steg 1 blir bilen langt sterkere på lavere turtall, og fra 3000rpm vil akselerasjonen fortsette å kjennes sterk og kraftfull.

Tuningresultat:

245HP

520NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

Fra 3000rpm og oppover, er denne bilen slapp og kjedelig med originalt program. Det føles som om bilen mister krefter og nøler hele veien opp til turtallsperren. Med BSR Steg 1 blir bilen langt sterkere på lavere turtall, og fra 3000rpm vil akselerasjonen fortsette å kjennes sterk og kraftfull.

Tuningresultat:

245HP

520NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

185HP

389NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

211HP

438NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

250HP

515NM

Effektdiagram:

Mer info
Audi
Volkswagen
Volvo

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

185HP

389NM

Effektdiagram:

Mer info
Audi
Volkswagen
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW

Tuningresultat:

273HP

533NM

Effektdiagram:

Mer info
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Skoda
Volkswagen
Volvo

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

185HP

389NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

211HP

438NM

Effektdiagram:

Mer info

Kommentar fra testsjåfør :

De overdimensjonerte motorfestene, svinghjulet, clutchen og drivverket gjør denne modellen ideell for tuning. BSR programmet gir bilen en helt annen akselerasjon og forandrer bilens karakteristikk totalt. Den er nå morsom å kjøre og føles skikkelig kjapp. Den tunge og klumsete følelsen større dieselbiler kan gi eksisterer ikke lenger. Motoren responderer på en helt annen måte uten forsinkelser selv på lavere turtall.

Tuningresultat:

250HP

515NM

Effektdiagram:

Mer info
Lukk
Lukk